Aktiv dödshjälp

 
Igår var det jobb igen. Corren bjöd på julbord, snällt. Vill inte verka otacksam men.......godare har jag ätit. Potatisen var mer okokt en kokt ( vanligt enl Göran), janson som jag älskar var mer lök en potatis. Rökta laxen var god iaf. Hade ont i huvudet innan dagens jobb var slut, försökte ta det lugnt men det hjälpte inte. Klockan sex var det dags att titta på fyrornas (James) klasser att visa sitt julspel, Kalle Ankas jul, dom var jätte duktiga. Rode uppskatta inte det hela så hon och jag gick ut till matsalen. Huvudet sprängvärkte, inga piller hjälpte där. Vi skulle slagit in lite julklappar men jag gick i säng utan att passera gå. Molly gick och la sig själv med kläderna på innan Frank hann lägga henne. Rode la sig utan några protester. Frank infann sig i badrummet där uppe som han städade och jag låg utslagen i sängen. Tragiskt!!!!!
På måndag gör jag sista dagen innan mötet den 7/1 som ska vara ett uppföljningsmöte.
Alla papper är inlämnade till länsrätten så nu är det bara att vänta på beslut, kan ta upp till ett år. Får se om jag lever då. Idiotkassan blir nog glada om jag inte gör det. Trodde aktivdödshjälp var förbjuden enligt lag i Sverige men försäkringskassan får visst göra det.
Idag slutar Molly redan klockan tio, sen är det jullov. Hon ska vara på fritis på måndag bara, Frank jobbat och jag jobbar. Idag sker nog de sista julklappsinköpen. Inte många kvar. Tack för det televerket!!!!!!!!!
Må så gott alla idag.....thats all folks!
 

Kommentarer
Postat av: wania

vi är segare än f-kassan tror. håll ut!!!!!!

ålskar dig. puss

2008-12-19 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0