Julkort

Så är årets skörd av julkort postade. skönt! Imorgon fyller min farmor 85 år, det är inte dåligt. Hon ska ha sitt kalas i januari och då blir det blå hästen mat i Stjärnebo skolan, mums.
I helgen var James på ett minipingisläger i Norrköping. Frank hämtade dom på söndagen och tog Rode med sig. Jag gjorde drömmar då. Rasmus sa att de smälte som bajs i munnen och var jätte goda. Jo, man tackar. Jobbade igår och tog det lugnt hemma sen. Frank fick en akut start på någin influensa på söndags kvällen, jättemärkligt. Jobbade inatt iaf och jobbar även i natt. Tur att det är relativt lugnt på jobbet så han slipper springa omkring. Får hoppas att vi andra slipper samma.
Idag hade jag en vilo dag. När jag lämnat Rode på dagis gjordes vissa inköp på city gross till jul.
Det är i stort sett bara frukt kvar att inköpa och lite färskt bröd. Godis för ett antal hundralappar inköptes idag. Säkert alldeles för mycket som vanligt men är det jul så är det. SÅ DET SÅ!!!!
Imorgon far Amanda, Vilgot & hans mor till Indien. Vi önskar dom trevlig resa och God Jul & Gott Nytt År!
På söndag kvällen så tjuvbörja vi med pepparkaks bak, Rode åt deg ikapp med Molly. Mer bak när bröderna är hemma igen på söndag. ..jimmy kommer hem en sväng imorgon, ska klippas inför Linas hemkomst på fredag. Dom kommer hit en lite sväng på lördag em. Kul!!
Tänkte hoppa i säng och titta på Titanic som är på tv 3 nu. Ida, glöm ej skicka kronan säger Rode.
Så sov gott alla! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0