Rodes kalas var....

kul. Rode körde järnet. Avslutade kalaset med 39.5 i feber, så vi var hemma idag. Ska jobba imorgon istället. Alla kom på kalaset uotm Lasse, han var hemma och spydde. Stackarn.
Rode fick så fina presenter av alla.
Mormor & morfar: dockvagn & negerdocka
Farmor: Lila byxoer & en sammetsklänning
Åsa m fam: köksredskap & formar
Kusin Ellie m fam:  sångcd & doktorsväska
Jens m fam: bamsemålarbok & färgpennor
farmor Lilly: bondgård att vika upp m djur, två gubbar & traktor

TACK alla för fina grejer & för att ni kom för att fira Rodes två-årsdag!!!!!

Imorgon är det ANNA-dagen, då har många namnsdag: jag, rode, molly, amanda, åsa, pia, stina, elin, emma. GRATTIS PÅ OSS ALLA!!!!!

Frank har sin värsta jobbarperiod nu. Fyra nätter irad. Tufft! Fast det betyder ju mer ledighet någon annanstans på schemat.
Imorgon ringer min läkare på vc. Måste fråga henne vad jag kan göra åt min situation. Om inte annat får hon annteckna att jag ringer så idiotkassan ser att jag försöker göra något åt eländet.
Hade jag inte min familj skulle jag nog ställa mig framför tåget, men det vore jag nog för feg för iaf. Turatt jag att familjen
bådemin älskade familj jag lever i men oxå min "gamla".
Tack mamma, pappa, Åsa, Pärla & Uffe för att ni finns& orkar med mig.
Att Frank & barnen älskar mig trots allt jag utsätter dom för betyder allt för mig. Det är kärlek dom ger.

Idag har ju Rode & jag varit hemma, hon har tittat på Dora, fattar ni Dora i TVÅ timmar. USCH!!
Fast Rode älskar ju det, vad gör man inte för de små liven.
Grattis säger vi till Pia & Filip som väntar barn till sommaren. Jättekul!!

Näe, nu ska mammis hoppa isäng och få sig ett par timmars sömn.
Tack för att du tog dig tid att läsa....over and out my friend



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0