Ryggvärk

Önskar jag kunde avslöja att jag vore gravid, men det vore en ren lögn. Varför skulle jag vilja avslöja det då? Jo, det skulle förklara varför jag har så FRUKTANSVÄRT ont i ryggen. Om jag gått för mycket men speciellt när jag ligger för länge (dvs nattetid) så värker ryggen så hälften vore en överdrift. Det känns faktiskt precis som foglossning. Börjar tro att kroppen lägger ner nu, den orkar inte stå emot längre. Fast det är ju bara att bita ihop och kämpa på. Jag höjer smärttröskeln och ser positivt på läget. (Ja, det var lite ironi).
Nu har Frank bara en natt kvar innan julledigheten, skönt tycker jag. Molly är hos Odin och leker. Han är fem år och dom är dagiskompisar. De leker jättebra ihop. Rode och jag drog en snabbis till mobilia. Tomten är nu klar. PUST!!!! Frank sover till halv tre och då ska jag vila en stund. Grabbarna kommer vid fem. Ev ska James sova hos farmor idag om han vill. Kusin Filip är där och jag jobbar imorgon och pappa sover ju. Molly ska vara på fritis och Rode på dagis, sen är dom lediga till femte januari.
Amanda är med Vilgot och hans mamma i Indien. Dom är framme och allt gått bra. Skönt.
Igår hjälpte jag tomten att slå in julklappar,´phu vad jobbigt och hälften är inte inslagna ännu. Frank städade färdigt där uppe. TACK!!!
Snart rycker Jimmy in i lumpen, det kommer att bli konstigt, en ny fas i livet. Han kommer inte att kunna vara med på farmor Lillys kalas, har ingen permis då. Hårda bud. Han och Lina var här och tog en fika igår. Trevligt.
Nu ska jag skicka lillstumpan i säng...mamma ska slappna av om hon kan. Ha en trevlig fjärde advent alla!
Over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0