Så blev denna dags början...

Molly är hos farmor. Hon hostar mindre men behöver en vilodag. Har varit hemma sedan i tisdags. Ska gå imorgon om inget ändras.
Tur att farmor Elisabet finns. hon ställer upp i alla lägen. Tack!! Rode är på dagis och imorgon fyller ju hon hela två år. Då blir det kalas på dagis med glass. Vi firar henne på em då Frank har vaknat. Något paket på morgonen blir det nog ändå.
Igår bakade jag ju lite. det går inte så fort men det blir gjort. Mums så goda biskvierna blev, tycker jag iaf. Toscatårtan hade fin form men smaken vet jag inget om då den for rakt ner i frysen. Där ligger den säkrats.
Jag var hemma igår för vård av Molly. Jobbar idag, då är Göran sjuk i maginfluens så det var ju tur att jag inte jobba igår.
Molly och jag hämtade biljetter till Disney on ice igår. Det ska bli en julklapp till henne. Den är inte förrens 5 feb så det blir en lång väntan. Det är visst bara om prinsar och prinssesor så den passar nog henne bra.
Inatt kom det lite snö, ca tre cm. Blötsnö så den försvinner nog snabbt, fast barnen hinner nog göra en och annan snögubbe.
På lördag kl två ska vi till Elisabet och äta. Vi ska ha en ytterst liten lilljul för Jens som inte är med oss i jul, ska till USA då. Vet inte vad vi ska bjuda på då Rode ska ha kalas på söndag. Ida och Ellie kommer  ju tidigare så det blir nog fika då. Hoppas dom hinner stanna och äta innan resan mot Västervik återbörjas. Sen kommer Åsa, Urban, mormor, morfar, farmor, Jelina, Sonita, Nikolina, Jens och Filip. Det ska bli kul fast tufft.
Så nu ska jag fortsätta jobba lite....See you!! Love

Kommentarer
Postat av: wania

det är tur ni har elisabeth.var glada och uppskatta det.

2008-12-07 @ 03:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0