Det luktade skit i hela...

hallen. Fyyyyy!! Stod i hallen för att fixa en grej och skit oset slog mot mig genom hennes dörr. Trodde Rode somnat, men icke det. Hon höll på att somna med blöjan full av skit. Inget sagt, vad jag hört iaf.  Tur att det stank. Molly sover i sin säng inatt, ibland myser vi när pappa jobbar med popcorn och dricka. Sen somnar vi gott. Inatt satte hon båda sina fötter mot mig och tryckte till, tur att jag var vaken och han dämpa trycket. Så nu är hon i sin säng och sparkar.  Frank jobbar inatt igen, typiskt.
Tjejerna och jag har gjort småinköp idag och käkat på mc donalds. Tänk, att där fick man ballonger idag. Molly blev överlycklig. Valde en lila till sig och röd till syrran.
Hem igen och Rode och jag sov lite middag, Molly kollade på sin nya film. Hon valde "riktiga" Asterix. När pappa vaknade kollade dom på Charlie Chaplin. Molly gillar det, härlig konstig sexåring.
Imorgon kommer grabbarna hem igen. På dagen tar vi nog det lugnt, åker ev till Rappestad och kollar på Mollys kompis som ska hopptävla med häst. Ska kolla färdigt på dansbandskampen och sedan på svensson,  svensson.
Kommer nog inte jobba på måndag utan väljer nog tisdagen istället. Rode har ju dagis på måndag så jag är nog hemma och vilar och försöker hitta rytmen igen.
Så jag hoppas ni får en skön helg.......over and out

Kommentarer
Postat av: wania

var du glad att hon har blöja. pussa på mina barnbarn. älskar er!

2008-11-23 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0