Så nu skriver jag igen!

Så vad har då hänt sedan sist? Är frisk i magen igen, skönt. Lustigt är att ingen annan blev smittad. ( Skönt det iaf) Undrar vad det var, om det verkligen var magsjuka eller matförgiftning. Hostan har hängt i, så även på Rode. Tyvärr har Molly även börjat blivit förkyld. Idag har Molly varit hos Edith. Rode och jag har varit hos Åsa och Urban en sväng. Frank jobbar hela helgen.
Jag har börjat arb-träna på corren igen. Säger detta bara en gång: MÅR HELLRE DÅLIGT HEMMA ÄN SÄMRE AV ATT JOBBA!!!!!!! Åka tåg var ju en upplevelse av sällan skådat slag. Höll på att spy....det gunga och utanför susade allt förbi. Min hjärna hinner inte fixa ordning på allt som händer utan då blir jag snurrig och kräkig. Svårt att förklara och säkert svårt att förstå. Fast nu är det som det är och det är iaf kul att vara på corren. Önskar bara att jag inte skulle bli så dålig. På torsdag kommer en arbetsterapeut från arb-förm för att hjälpa mig så det ska bli så bra som möjligt. BRA!!!
På tisdag ska jag och Frank fara till Stockholm. Kl 15.00 ska jag träffa en läkare som ska göra en SLU, särskild läkar undersökning, som min jurist beställt. Vill jag inte använda den i Länsrätten så bestämmer jag det. Det känns bra. Innan ska vi gå på stan. Det ska bli kul, hoppas bara vädret är bra. Rode, James och Molly ska sova hos farmor. Dom har studiedag på tisdagen, så det passar ju bra. Rasmus går i skolan som vanligt.
Ikväll blev det kebabtallrik, Molly ville ha pannkakor istället. Rode åt och smacka. Mumma!
Imorse när jag skulle ta upp henne " två humma" och tog båda två kaniner. Jag blev helt paff. Skulle visa Frank när han kom hem, så jag tog en humma och tog den andra och sa två...då visar hon gosen och säger "tre" glatt. Hon är för go. De sista två- tre veckorna så bara ramlar det ur nya ord, jättekul. Imorgon är det fars dag. Frank fick en hälsning i corren idag. Tänk vilka driftiga barn han har, hihihi. Eller? Vi firar honom på em när grabbarna kommit och Frank varit på sin fars grav. Nu tittar jag på dansbandskampen...hoppas på Larz-Kristerz. Vi får väl se.
Så thats all folks.....sov gott var du än är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0