Säg inte att jag inte vill...

arbeta. Det vill jag verkligen men ska resultatet vara att jag blir liggandes efter varje gång skiter jag i det. I måndags var jag så dålig när jag kom hem. Var på arb-förm och träffade terapeuten innan jag åkte hem. Är glad att jag tog mig till tåget. Klart påverkad av att jobba. Handlade lite på ica innan hemfärd helt snurrig. Det är riktigt obehagligt. Försökte att "hålla ihop" hemma innan jag gick och la mig. Frank sa flera gånger att jag skulle lägga mig men då visste jag att jag inte skulle ta mig ur. I onsdags var vi och köpte födelsedags/ julklappar till Rode. Kul, många fynd med så dålig jag blir. Klarade inte ens av att se oskyldigt dömd, då kanske ni fattar läget. Hihi.... 
Igår hade jag velat åka till rimforsa och lyssnat på Marcus Birro. Varken Amanda eller Åsa kunde. Det var kanske tur det, skulle nog inte kunnat köra bil. Efter jobbet hade jag en skaplig huvudvärk som jag försökte bota. Tyvärr så bara ökade den. Jimmy var här en sväng och tapetserade lite, när Frank skjutsade honom till tokarp gick jag och la mig. Huvudet sprängde och tinnitusen tjöt.
Aphjärna!!!!!!!!!!
I helgen jobbar Frank, det är jobbiga helger. Fast hellre att han måste göra dom dessa veckor en när alla barn är hemma.
James har också blivit sjuk hemma hos sin mamma, samma som Ralle har och så även Jimmy fast han lite lindrigare.
Det står inte på förrens Jimmy rycker in i lumpen (igen). Denna gång funkar det nog får vi hoppas. Här var det 6,5 grader kallt imorse, huvva. Inte roligt, hellre snö en bara kallt.
Imorgon fyller faster Stina år, får inte glömma det. Hon och Pia skulle ju till Göteborg så hoppas nå henne på mobilen. De börjar bli till åren. haha. Jag blir dock bara yngre.
Faktiskt har vi full koll på julklapparna nu. Det känns skönt. Inte många kvar nu. Det är roligt att grabbarna är här på julaftonsmorgon. Rasmus brukar säga att han vill gärna vara här då för vi har så mysiga traditioner. Det är ett gott betyg från en 16- åring.
Så nu kan jag inte sitta längre.  Ha en skön helg! Kramar till dig var du en är i världen!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0