Skiter så det sprutar....

Förra veckan började jag hosta. Då menar jag Hoooooosta!!!! Fick både huvudvärk och höll på att pissa ner mig. Inget att skratta åt. Rode har ju snuvat och hostat till och från i ca 4 veckor. Kollade med 1177 de sa att det bästa är att läka ut  själv utan medicin. Så det blir så. Jag då???? Stackars mig....I söndags kom mamma och pappa på snabb besök. Frank och James var på pingistävling (James kom 3:a i sin pol, heja James!) Tillbaka till mig, innan mamma och pappa kom började jag känna mig yr, var tvungen att lägga mig flera gånger. Så kom dom, kunde inte fika något. så, kom det...sprang till toan och spydde som en kalv. USCH!!!!!
När dom åkte hem la jag Rode för middagsluren, hävde mig i säng och blev kvar där.
Frank kom hem straxt efter de andra for. Fy vad dålig jag var. Det kändes som sista stunden var kommen. Skulle på kvällen slå en liten oskyldig fis, det höll på att straffa sig direkt. Hastighets rekord till toan vill jag lova. Fortsatt lös idag (vilket härligt ämne att skriva om, eller hur!?).
 Har varit på möte med corren och arb-förm. Börjar jobba på torsdag 9-12, måndag och torsdagar.
 Molly är för rolig, Frank frågade sig om hon inte skulle önska sig lite smurfer i julklapp. Nej, svarar hon. Det behövs ju inte du har ju många, pappa. Smart tjej, lek med pappas smurfer istället. Rode börjar mer och mer använda tre ords meningar. Det är jättekul att höra hur ordförrådet ökar. Hon sa tex en dag: ringa prata mommo. Hon ska ringa till mommo hela tiden, både på riktiga telefonen och sin låtsas. Så nu ska jag lägga mina töser.
Sist men inte minst, det var väl ett tjat om uppdatering, hehehehe.
God natt, god natt var ni än är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0