Stockholm var.......

intressant. Frank åkte ju på hockey på måndagskvällen på vägen lämnade han småbarnen till farmor. Storgrabbarna och jag käkade pommes & kött, bara slappade. Vi lämnade Solgläntan kl 0800. Helt enligt planerna. Resan upp gick bra, trafiken flöt på och vädret var bra. Parkeringen 4 timmar kostade 80 KRONOR!!!!!! Helt sanslöst. Fast vill man vara på topp.....hehe. Vi köpte lite julklappar och käkade på en china resturang. FYYY, blev så besvikna. Kändes som om maten var från dagen innan och inte var den varm . Ångrar nu att vi inte klagade. Vi drog mot Tumba vid 2 tiden. Det var tur, körde lite fel. Kom i god tid ändå. Frank var in till läkaren, Sven Rosen. Det blev en upplevelse. Summan är att helt klart har jag en skada ( visste det redan) och min kropp har hamnat i ett slags överkänslighet som resulterar i mina symtom. Intressant vetskap. Han anser att idiotkassan ( F-kassan alltså) har helt fel och det kommer han trycka på. Han tycker som jag att arbeta vore bra men inte på det sett som det är upplagt nu. Vi får se vad juristen tycker och kan trycka på. Det vore bra om jag blev helt sjukskriven, får fortsätta arb-träna fast i lite lugnare tempo. Jag menar att jag kan börja på lite färre timmar för att sedan öka när det funkar. Kan jag inte jobba en dag så ska det vara ok, antingen jobba dagen efter eller inte behöva jobba igen alls. Den som lever får se. Hoppas allt löser sig till mitt bästa hur det en blir.
Frank jobbar och de små sover. Jag ska lägga mig under det sköna täcket och se på "oskyldigt dömd".  Ska jobba imorgon så jag hoppas få lite skön sömn. Imorgon är det möte i James klass, ett väldigt konstigt sådant verkar det som. Det är en mamma som bjudit in och inga lärare ska vara med. Det ska bli en upplevelse. Kan gå hur som helst.
Näe, nu börjar min date med Persbrant. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0