Dagen som gått....

bjöd på en hel del.  På fm ringde Lisbet på corren och sa att jag fick arbetsträna där. Hurra!!!
Sedan åkte vi till Mjölby för att bla ombesiktiga bilen. Där fick vi tji. De sa tidigare att vid ombesiktning behövde vi inte det beställa tid. Säkert, det gick inte att få den kollad. De tog helt plötsligt inte att göra på fm bara em. Så jag får fara dit imorgon em. Apskit!!
Sura åkte vi till hjärta till hjärta. Där köpte vi en hel kasse böcker för 40kr. Jättefina och tjejerna blev glada. Frank köpte en ny tv till molly. Idag efter skolan följde Molly med Edith hem. Hennes mamma mötte dom vid bussen med häst och sulky. Det tyckte Molly var urkul. Hade aldrig åkt det. Jag hade ett möte på arbetsförmedlingen kl 13.00. Gick bra och smärtfritt. Rode & Frank var hemma. Frank har nu åkt till jobbet och tvn är min bäste vän. Tjejerna sover. Så det var allt jag avslöjar....God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0