Kul på stan...

hade vi. Vilka? Jo, jag, Ralle och mamma. Hon körde faktiskt bil hit, jättekul tycker jag. Mamma köpte lite julklappar, jag köpte en mössa till Molly. Vi käkade på Ming, mums. Ralle åt bläckfisk, usch. Fast han fick åka med i bilen iaf, hahaha. På hem väg tog vi en tur till Ö&B. Vi hämtade Molly på fritis och Rode på dagis. Hem och lasta ur bilen och sedan till Ikano och hämta James som varit och sovit hos Lars. Dom avslutade med att gå på bio. Under tiden åkte mamma hem. Vid fem, kom Elisabet och Sonita och åt mat. De skulle hämta James som oxå skulle sova hos farmor tills igår. Frank har sin fyra nätter irad period. Rode har varit på dagis och Molly på fritis. Molly har tagit lov idag. Rode ska vara på dagis idag med. Ralle ska till Sebban i Tokarp en sväng. Jag, Molly och James ska hitta på något. Nu är Frank ledig i hela fem nätter. Hurra! Sover dåligt i vanliga fall men ännu sämre när han inte sover intill. Nu ska det bli ordning på torpet. På måndag ska jag och Lasse (arb-förm) gå till corren för att träffa Göran och bestämma hur jag ska jobba. Det blir nog bra. Fast jag fortsätter hata f-kassan. De säger att det ska bli snö. Har ingen sett ännu. Frank passade på i mörkret att ta upp så många löv som möjligt. Undrar jag hur det går med Ralles måleri av staket. Ingen målning inga pengar. Så thats all folks. Ha en bra höstdag!!! Kärlek.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0