Såja LHC

Igår satt det långt inne men i fölängningen vann de till slut. 3-2 mor djurgården. Idag ska James åka till Aron och sova över. Skjutsar dit honom i em. Nu sover Frank, har jobbat natt. Skönt är att nu jobbar han inte förrens på fredag nästa vecka. Rasmus är idag i metodköket, där han gillar att vara. De börjar lära sig grunderna där tex steka, skära, wooka och namn på grejerna. De blir nog en kock av honom till slut. Hurra.........jag har nu hittat ett par skor till honom. De är ju tvugna att ha finskor till de ska lära sig servera. 700KR!!! Har aldrig köpt så dyra skor förut. Huva. Fast det är pöjken värd. Rode är på dagis. Det går nu bra att lämna henne där. Föller en tår ibland i typ 10 sek tills hon vinkar glatt i fönstret. Jag har sovit lite lugnare i natt sedan jag fick det sköna beskedet om hjälp igår. Igår började vi titta på 1408, en läskig film. Ser färdigt den idag tror jag. Imorgon är det kalas i Kisa, kul att träffa alla. Det är bara Jimmy som inte är med, synd. Fast man kan ju inte vara överallt har jag lärt mig. Molly ska följa med till Åsa och leka med Fanny en stund. Rode får väl hänga på och gosa med moster. Hon kallar fortfarande Åsa för ssssss. Gulligt. Mycket är nu "mina ha" för Rode. Allt jag har eller äter ska hon ha. Hon säger också "mer tack" dricker kopiöst mkt ibland. Som Emil med sockerdrickan, hihi. På tal om Emil. Frågar man Rode vad Emils pappa säger svarar hon med mörk röst"Memmil". Så nu räcker det. Lite hemligheter ska väl man ha. Hare bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0