Synd om mej, fast inte

Först ber jag min älskade syster,Åsa, om ursäkt. OM du ibland vore ute på msn skulle du sett att jag har en blogg, hihihi. Så varför är det så synd om mej nu då? Jo, har ont i halsen. Faktiskt så brukar jag få lite ont någon dag och sedan är det väck även om dom andra är dyngförkylda. Nu har jag haft ont i halsen i TVÅ dagar, stackars mej. Igår hände det något helt underbart. Jag fick både anstånd till överklagandet och en jurist hjälp, kostnadsfritt. Anståndet innebär att jag har längre tid på mej att överklaga beslutet till länsrätten. Det här känns fantastiskt, ett steg i rätt riktning. På försäkringskassan bara. Hatar dom.  Idag har jag med en dikt i corren igen. Ja, lite sorglig men full av hopp. Det betyder mkt att få vara ned i corren. Jag har aldrig varit bra på något i skolan ( jo, praktiska ämnen) så detta betyder extra mkt för mej. Larvigt? En del tycker säkert det, men det hör faktiskt av sig folk till corren om jag inte varit med på länge och en del dikter har varit med i dödsannonser. Så ja, jag är stolt över mej själv. Det är inte vanligt. Idag blir det nog inte mkt gjort. Rode, Frank & jag är själva till halv 2 då Molly kommer från lekis. Kl 3 kommer Edith till Molly och James är hemma halv 4. Ralle kommer insläntrande lite när som helst.  Over and out

Kommentarer
Postat av: pia

hej.. varför skriver du inte in din dikt här så vi kan läsa den som inte har corren...kram pia

2008-10-02 @ 09:39:58
Postat av: Moster Ewa

Ok, Pia...den kommer snart

2008-10-02 @ 10:48:12
Postat av: syster

Tack allra käraste syster nu är jag nöjd:)

2008-10-02 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0