I väntans tider

Näe du, jag väntar inte barn. hihihih. Jag väntar på att klockan ska gå så Rode ska sova middag. Vi vaknade alla tidigt idag. Rasmus, Molly och James skulle ju till skolan. Jag & Rode skulle skjutsa Frank Och Jimmy till malmslätt. Frank skulle hämta en bil/buss till å jobbets vägnar. Dom ska till vildmarkshotellet på utb-dagar. Han kommer åter imorgon em. Jimmy skulle vänta i tokarp tills tåget till norge skulle gå. Han ska hälsa på Lina igen. Han vänder åter hem på söndag. Den ungdomen och kärleken. Jag sär, jag sär.  Idag tar James med en kompis hem igår hade Molly med sig en tjejkompis hem. Vi åt våfflor mums. Molly har en envis hosta men nu hoppas jag den börjar ge med sig,det vore dags. Hon tog skolkort igår och James tar idag. Rasmus klas var i Borensberg och tittade på en potatisodling/fabrik. Lagom kul tyckte han. Nu har jag beställt ett fjärde par skor till han. Naturligtvis har jag lämnat de andra åter. De här sägs vara bredare i lästen. Skam den som ger sig. Rode ser nu på tweenies, hu ett sånt barnprogram. Hon tycker det är jättebra. De sjunger mkt och det älskar hon. Favvo nu är: var är tummen och björnen sover. Gullungarna är ju för söta då de sjunger.  Undrar om det blev tårta i västervik igår. Dom verkar ju passa på att äta tårta så fort det finns en sak att fira. Gottegrisar är dom. Rode ska var på dagis imorgon då Frank är borta, James kommer hem halv 3 och Molly är på miniorerna till halv 4. Sak passa på att ta hand om mig själv lite. Vila, läsa kanske göra äpplekaka till kvällsfika, mums. Jaha, nu har jag väl avslöjat lite om vad vi sysslar med. Ha en bra dag alla som läser. Thats all folks!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0