Kul dag i Kisa

Frank jobbade natt så idag sov han. Flickorna och jag for och gjorde en surprise resa till mamma. Vi gick på Kisa, fikade på Richts, mums, handlade på konsum. Innan vi for till mamma igen tog vi en tur till Pärla. Det var bara han, Olle och Emma hemma. Vi blev kvar och mamma bjöd på pizza. Mumsfillibabba. Tack mamma/mormor!!!! Pappa är i tyskland så jag hoppas vi inte störde mor i hennes ensamhet..hihi. Ikväll så spelade jag in flickorna på band, det var ett tag sedan men nu så. De sjöng och pratade. Det blir kul att spara och ha att lyssna på när de blivit äldre. Tips till andra att göra så. (Ida) Frank jobbar nu med, Molly sover brevid sin mörkrädda mamma. Hon har varit förkyld och hostig ett tag nu, trodde det blivit bättre men hon vaknade för en stund sedan och var jätteledsen. Hon hade ont i h öra. Hoppas det bara trycker så det inte är öroninfl. Molly ska på bio med farmor imorgon , mamma mu, om hon är bra. Imorgon kommer grabbarna hem igen. James kommer lite senare, ska på biokalas först. Det fick ju aldrig en annan gå på när man var liten. Jo,,jo andra tider nu. Någon hört hur det gick för LHC idag? Hörde nåt om vinst till Timrå men det var väl fel.......eller inte. James var där får väl kolla med proffset imorgon. Nåja vad är väl en vinst i cloettahallen......alldeles,alldeles.........underbar. Nähä ska se på sing along nu........ensam, ensam. Måste bara säga, fick 8 fantastiska rosor av Frank i torsdags. Har aldrig fått så fina rosor förut, helt underbara. Varför då kan mann undra. Frågade det själv faktiskt, jo han tyckte jag behövde lite blommor. Har ju varit nere ett tag nu. Är inte kärlek så säg. Tack  älskade make! Älskar dig.  Det var allt mina vänner. Tack, tack myrstack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0