Möte imorgon

Så var det dags för ett möte med försäkringskassan, mig och  arbetsförmedlingen. De ska utreda om, när och i så fall hur jag kan arbeta. Tar faktiskt med mig mamma. Frank ska jobba inatt så han sover då. De ska inte få lura mig till nåt jag inte kan eller vill. Har lärt mig efter många smällar på vägen. Väntar fortfarande på att f-kassan ska höra av sig om anståndet till överklagandet. Juristen har inte heller låtit höra av sig ännu. Inget är som väntans tider heter det ju. Får full ångest var jag jag går ut till brevlådan. Ligger det något i den idag eller? Jag bara HATAR det!!!!! Så nu blir det en ny dag imorgon.Får se vad den har i sitt sköte. Om den blir varm och mysig eller kall och torr...Mamma stannar här tills på fredag. Pappa och hon ska äta här. Vi råkar ju fylla på torsdag. Jag blev hennes 22-års present. Kunde det bli bättre? Haha.
Var du än är:Tack och Go natt! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0