Så fredag igen

Molly hade sin nya kompis här igår. De var så lika i sättet. Kul att de funnit varandra. Morpis ska till henne på måndag. Rode har sett fööör mkt på barnprogramet:Dora, hon blandar engelska och svenska. Rode säger nu mera mammi åt mig. Jättegulligt. Morpis och jag myser nu ikväll, popcorn, dricka & tv. Frank jobbar hela helgen. Vi tjejer åker kanske till mamma/mormor i kisa en sväng imorgon. Hon är ju också ensam i helgen. Lite goda revbenspjäll från konsum vore mums. På söndag ska Molly och farmor gå på bio, mamma mu. Den skulle jag gärna med se, men man får ju inte allt här i livet har jag hört. Så vad tyckte jag då om Persbrandts nya serie? Faktiskt helt sevärd. Kommer nog följa den. Fick ett brev från f-kassan idag. De har lämnat mitt överklagande till länsrätten, det är dom som bestämmer om jag får anstånd. Så håll tummarna för mig nu. Det vore väl ändå min tur att få rätt mot f-kassan tycker jag. Så det var allt för denna gången.........over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0