Yr i skallen

Att lite trädgårdsarbete kan fälla en stor kvinna som mig är helt sant. Att stå framåt lutad och klippa bort vissna blommor är tydligen inget min kropp vill. Igår hade vi främmande. Jag hade ju äran att fylla år i torsdags. Av svärmor fick jag tre värmeljusstakar och 200 kr. Av min kära svägerska med fam fick jag en mjuk vit fin halsduk och en bok att skriva dikter i. Just nu springer Rode in och ut i sitt rum för att hämta böcker pappa ska läsa fast han just nu hellre ser på spårlöst försvunnen. Haha! Helst av allt nu vill jag åka till ullared. Undrar om jag klarar det och om jag någonsin kommer iväg. Imorgon ska vi gå på bio med grabbarna. Äntligen ska vi se Arn 2. Farmor ska ha Molly och Rode. Det ska bli skitkul. Mat ska det snart bli, pommes i ugnen och den grillade kycklingen ska snart styckas i bitar. Det du Ida, kyckling 2 ggr på en vecka. Hihi!!!
Nu ska jag tjuta lite och se slutet på spålöst......ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0