Jag blir så stolt...

över mig själv ibland. I kväll ringde telefonen, det var en kvinna som ville prata med mig. Hon sa att hon läser mina dikter i corren och att dom tilltalare henne djupt. Det är faktiskt dom sorgliga som berör henne.

Hon var ledsen och det är inte konstigt, hon kommer att inom två månader förlora sin älskade man som hon träffade för fem år sedan och har varit gift med i två & halvt. Han har en hjärntumör och är bortom all räddning nu. Den sista operationen gjorde honom förlamad. Nu kommer han hem som ett "paket" för att få somna in hemma. Det är så tragiskt och sorgligt.
Hans fru har läst en av mina dikter som berörde henne mycket och bad nu att få ha den i dödsannonsen. Vad säger man?! Ja, förstås. Vilket lidande de får gå igenom. Jag känner dom inte men jag sänder dom en kram i tanken.

Kommentarer
Postat av: wania

jag förstår att de berör.de berör mig med.

älskar dig!

2009-08-06 @ 09:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0