Jag tror att jag ska ge mig

Näe, nu orkar jag faktiskt inte mera. Tror att jag ska kapitulera mot min värk. Kanske bara skita i att ha ont...i alla fall på halv tid. Försäkringskassan tror ju att jag mår så bra halvtid att jag kan jobba. Visst vill jag jobba men jag vill inte må SÅ dåligt efteråt. Det är ju faktiskt så att folk inte behöver må dåligt på sin arbetsplats idag så varför måste då jag det?
Ja, jag trivs med jobbet. Fast vad hjälper det?! Inte värst mycket.
Idag sitter jag på jobbet, har jättevärk i nacken och sovit som en kratta som inget liv har. Varför sover jag då så dåligt? 
Jo, har som vanligt besvär med domningar och värk i underlivet/rygg, min vänstar arm somna/ dommnar bort, då måste jag vända på mig, då får jag värk i den andra + axel. Så håller jag på, har jag tur  så somnar jag av ren utmattning sammanlagt två- tre timmar. Vaknar med skallebank, värre än den jag alltid har. Så rullar mina nätter på. OM turen vill så sover jag bättre ibland då troligtvis att jag är helt slut i kropp och själ.
Tro nu inte bara att jag gnäller, detta har blivit min vardag och sorgligt nog så vänjer man sig med sin situation. 
Så nu kapitulerar jag inom kort, bara så att världen vet det.....
Thats all, kärlek till er

Kommentarer
Postat av: wania

här är det ingen som kapitulerar.sök för dina domningar,ge dig inte.

älskar dig.

2009-02-02 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0