Lördag igen..

om du har möjlighet se reprisen på Debatt som sändes i SVT 1. Säg mig sedan hur de lyckas få dit två idioter samtidigt i studion. Den ene var ny chef över försäkringskassan den andra var moderat och ansvarig för sjukfrågor. FYYYYYYYY för folk som inte svara på frågor utan svävar över jord och hav utan att ge ett enda rätt svar. Helt klart idioter.
Jag låg i sängen och bara skakade, liksom om jag frös.

Igår brann broder Pärlas lastbil. Jag säger som Molly sa: Det är bättre att livet klarade sig en saker. Klokt sagt av en sexåring. Glad över att Pärla hade en vakande hand över sig och att han inte blev skakad fysiskt.

Idag blir det mys framför tvn och melodifestivalen. Jimmy kommer hem från Norge idag. Åker till lumpen imorgon igen.
Rasmus sover hos Sebban, de var på bio sent igår, kommer hem idag. James kom hem igår kväll efter lägret i Rimforsa. Hade haft så kul, vill åka nästa år igen. Roligt!!!

Så, det var allt, lite men allt för denna gång. Nöjd farbror? Hahahaha......
Over and out!! Kärlek till er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0