Så är helgen över igen!

I fredags var det dags för Frank att gå på helgnätterna igen. På em spelade vi bingo, Molly vann.
Frank for till jobbet Molly & jag såg på tv. På spåret och sedan somnade Morpis. Jag kollade lite på lets dance.
På lördagen åkte jag & flickorna till "kajorna", det är ett litet hus som tre dagmammor hyr & säljer beg kläder som folk lämnar in. Det är nu halva priset. Jag köpte många jättefina kläder. Kul!!!
Sedan väckte vi pappa & han bjöd på mat på Sjögestad motell....MUMS!!!!!!
Rode sov hos farmor på lördag natten & Frank skjutsade henne dit. Molly & jag såg på melodifestivalen. Supermys.
Söndagen gick av bara farten, Molly & jag hämtade Rode på em. James kom som vanligt men Ralle stannade i Tokarp hos Sebban för att lana. Kommer hem imorgon igen.
Imorgon kommer Uffe & ska sova tills på fredag, han ska jobba i stan.

Sitter nu på corren och "jobbar"...hem snart.
Kärlek till er och over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0