Äntligen....

så har vi fått iväg mitt yttrande på f-kassans medicinske rådgivares yttrande. Dummare kärring får man nog leta efter...där klarade sig många andra. Fast det känns skönt att det är skickat, nu är det bara vänta och se. Jag ber för att det kommer att ordna sig för mig.
På måndag ska jag tillbaka till corren igen. Ska jag nu tvingas i arbete så är det där jag vill vara.
Hoppas jag kan göra ett loppis fynd som en dam på tv gjort. Köpt en hundstaty för dyra 75 kr och den var värd 100 000 kr!!!!! Jag skulle sälja den direkt.
Frank jobbar nu sin tredje natt på raken, är ledig i helgen. Tur det då farmor har sitt 85-års kalas. Det blir visst mat från "hästen", mums filibabba. Det ska bli kul då alla små kusiner kommer utan Jimmy som är i lumpen. En ny era har börjat. Tufft för mammis.

Tack Elisabet, Åsa och Frank som hjälpt mig skriva egna skrivelser till f-kassan. Mammas har inte hunnit komma ännu, men det ordar sig.

Nu börjar Molly nedräkning till Disney on ice den 5 feb. Frank och hon ska gå, jag skulle vilja gå men ljudnivån är nog för hög. Pappa och dotter kommer nog att få en mysig prinsess kväll tillsammans.

Rodes tal har exploderat nu. Sjunger för full hals, gärna från 5 myror är fler än 4 elefanter. Iiiiii ooooo iiiiiiii, favvo. Handlar om igelkotten Ivar. Hon säger- sjung mamma....här väljer man inte själv inte. 4 meningar kommer rullandes ofta nu. Jättekul.
Så over and out folks...kärlek från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0