Har jag verkligen åldersnoja???

Ännu en natt med dröm om att jag väntar barn. Sanningen är att det gör jag inte och kommer inte att göra det heller. Börjar tro att det har med min noja att jag fyller, ja, vänta nu....är det fyrtio eller!?  Inatt drömmde jag att jag var inne på sjukhus med värk och inte visste varför, men de avtog så jag fick fara hem. Sen åkte bla jag och Frank till ett varuhus, då blev jag varm om benen och vattnet gick ( nej, jag kissade inte i sängen)  fick jättevärkar och for åter till sjukhuset. Vaknade sen. Jag har ju riktiga foglossningsvärkar så faktiskt kan det bero på det också att jag drömmer så konstigt med graviditet och värkar.  Om man är gravid och har foglossningar vet man ju åtminstone att man får något för det, men vad får jag? Bara ont......
Väntar nu på om f-kassan ska komma med flera yttranden eller om mitt överklagande kommer att tas upp sanrt av länsrätten. Evig, tradig, eländig och avskyvärd väntan.

Nu ska jag tända en brasa, plusgrader och regn ute. Hoppas bara att Frank och co slipper snöfallet som ska falla uppåt i landet och att halkan uteblir.
Ha en skön lördag och en lika bra söndag. Höres igen snart. Over and out!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0