Kväll, åhhhh tack

Har antikrundan på i bakgrunden. Har bestämt att jag oxå ska göra ett fynd och sedan sälja dyrt. Det kan väl inte vara omöjligt, eller!? Långsjöbyresenärerna kom farm hela men sena, det var halt. Har jobbat idag, lägger den till handlingarna.
Flickorna sover, Rasmus la Molly och rode somnade utan bekymmer, lyssnar på fem myror är fler.... Hon gillar dem starkt. Jimmy kommer hem imorgon kväll.
Imorgon är Rode ledig. Åsa har erbjudit att vi kan komma dit om jag mår för dåligt. Tack älskade syster.
Imorgon är på spåret igen, förra gången tog jag gåtan på studs, passa dej Åsa imorgon är jag på hugget igen. Först ska jag vara, haha.
Inatt drömmde jag att Marcus Birro sa till mig att jag väntade barn. Hade nästan gått tiden ut utan att märka något. Barnet sparkade så magen stod ut som en strut. Visade mamma som inget såg först men sen kom en hand tryckande och mamma bekräftade det hela som sanning. Vet inte om det var en mardrömm eller inte. Ska ju INTE ha flera barn. NEJ Ida jag är inte med barn.
Nu ska mammis hoppa ner i sängen och mysa till antikrundan om man nu kan det...hihi.
Så ...god night all friends
KÄRLEK TILL ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid vid din sida allra käraste syster!

Puss

2009-01-22 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0