Så går dagarna

Hu, vad tiden rullar på. I måndags jobbade jag, hur det går är en helt annan tråkig historia. På ti´sdagen hade Molly friluftsdag, de var i Ljungsbro. Alla utom lekis fick bada. Dom fick gå tipspromenad eller åka skridskor. Molly valde det första. Frank jobbade måndag & tisdag natt. Kl två på tisdagen hade Rasmus utv-samtal. Allt var bara bra.  Torsdagen var det jobb igen. Den här veckan jobbade jag med en annan, Göran hade flunsan.
På fredagen tog Frank med Rode till farmor. Frank jobbar hela helgen. Molly var på kalas, Jonna & Nils , jag vilade lite då. Imorgon ska Sonita döpas i Grebo & jag ska dit med flickorna. Vi åker med Elisabet från lambohov så jag slipper köra. Tack svärmor!
Imorgon vid fem kommer Rasmus & James. Jimmy åker från tokarp. Bussen går sent, fem över tio från resecentrum. Han kommer hit nästa helgpermis. Han är visst med en polare på bio ikväll. Mkt ska hinnas med. Molly & jag ska nu se på Mr Bean, sån humor gillar hon. Hon älskar även Chaplin, det är det nog inte många sex-åringar som gör.
Snart ska vi väl fara till Ida m fam för att hälsa på & hämta tv:n.
Nu är alla papper till länsrätten inlämnade. Ev kommer f-kassan lämna in ytterligare ett yttrande om inte så läggs ärendet till handläggaren att ta upp. Det kan ta lite tid men kan oxå gå relativt fort.
Ja, ja Molly jag kommer nu.
Over and out folks, ha en najs helg....kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0