Dags igen...

 
Så nu är jag här igen....
Idag har Rode varit utan blöja hela dagen. Bara två gånger har det kommit kiss på golvet. Heja Rode!!!!!!
Mamma, Sonia & Arne var här på kaffe på em. Kul för moster & man hade aldrig varit här.

Resan till norr har ju varit en historia för sig som de flesta redan vet om. NEJ...jag har inte haft svininfluensan. Fast man kan ju trot. Blåmärket på höger lår bleknar men minnet av cykelturen består...hahahaha.
Borta bra men hemma bäst.

På onsdag ska vi & flickorna till ALV. Jag har ju vunnit biljetter, Molly ska ha med sin bästis Klara med sig. Som hon längtat.

Molly är nu tandlös, hon har tappat två tänder på semestern. Hon har oxå blivit jätteduktig på att läsa. Hon längtar lite efter att få börja ettan.

Nu är James & Rasmus inte hemma. James kommer på söndag & Rasmus först om 2 1/2 vecka.

Jag har pratat med länsrätten idag om dom vet när mitt ärende skulle tas upp, vi ska ju har muntligt "förhör". Jag låg överst i högen så tidig höst skulle det bli. Skönt fast nervöst.

Frank ligger på sängen och ser på sim-vm. Vi hejade på Sarah 15 år som både vann och slog världsrekordet för andra gången i denna tävling. HEJA SVERIGE!!!

Så nu orkar jag inte skriva mera men hörs snart av igen.......Nöjd Pia???? Hahahaha

Over and out
 

Kommentarer
Postat av: pia

ja eva de är jag.. å ni är välkomna på onsdag hälsar moa...

2009-07-27 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0