Jag har fått skäll...

av kusin Pia för jag inte uppdaterat på länge. Det är ju faktiskt så att jag inte gjort det. Varför?? Troligtvis ren lathet, haha.

Vi var ju på Öland förra veckan. Det var en upplevelse...vi skulle tälta & för att jag ska må så bra som möjligt så skulle vi sova på sådana där uppblåsbara madrasser.

Vi skulle köpa men någon (säger inte vem, men hon bor i Sturefors & är nära släkt med mig) sa att dom hade så kunde låna den. Vi fick låna två för säkerhet skull ifa den inte höll luft. Det var ju snällt!!
Nu är det så att INGEN höll luft. Så Frank gick till bilen för att få lite sömn och jag & flickorna sov kvar på marken.  AJAJAJAJ !!!!!
Sen blev det stuga i två nätter, hem på midsommaraftonsfm. Det blev en snabb visit hos farmor med ananas och en blomma. Stina & Lasse var där.

Rasmus kom på söndagen & James kommer inte förrens på söndag.
På lördag är det ju 20-års kalas här & LIna ska "visas" upp.....undrar vem som är mest nervös hon eller Jimmy. I corren den 17/6 gick det att läsa om Jimmy på familjesidan.

Rode har gjort stora framsteg, hon har lärt sig cykla på sin tvåhjuling med stödhjul och idag ritade hon huvuden med två (!!) ögon...helt underbart. När Rode ska gå iväg säger hon: Kommer straxt..talet är SÅ utvecklat.

Molly var på Vc idag igen, hals/mag besvären vill inte ge sig.....han hittade inget utan skrev en remiss till barnakuten så dit ska vi i morgonbitti efter att jag lämnat Rode på dagis.

Rasmus åker till Tokarp imorgon, han ska till Göteborg i helgen med en klasskompis på Metalltown....han är glad & jag skitorolig...ja, det är klart att jag är glad för hans skull men, men...

Jag är ledig nu, min handläggare har semester, jag ska till arb-förm måndag v 28 för ett möte.
Ska mest troligt vara kvar på corren efter semestern oxå. KUL!! Har inget hört från Länsrätten ang överklagandet.
Igår var jag & Rasmus och fixade pass...vi ser ut som kriminella på kortet..hahaha

Så Pia, nöjd?  Ok, thats all friends..& för er som inte kan engelska...ok, det var allt vänner

 

Kommentarer
Postat av: pia

ja eva nu är jag nöjd. de brukar ju va så att ni klagar på mej när jag inte skrivet på länge i min blogg så nu fick du igen..kram

2009-06-25 @ 08:55:28
Postat av: Krokodil

Bra Ewa!Det är spännande att se vad som händer ute i världen.(Sjögestad)

2009-06-25 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0