Den trasiga dvd, eller hur var det nu?!

Historien om den trasiga tv:n i sovrummet. Det är en mindre tv med inbyggd video.
Förra veckan så spelade jag in åt Frank på kvällen. då var tn:n helt ok. På morgonen innan Rode vaknat lät det mycket mystiskt om den. Det lät som on något stod och slira inne i videon. Jag fattade inget. Rode hade ju inte varit uppe mellan inspelning och nu. Suck och stön, så hade den pajat. Det gick iaf se på den fast den lät. Jag kände med fingrarna inne i den för att kolla om hon inte stoppat  in nåt iaf. Näe, hittade inget. SKIT OXÅ!!!
Så några dagar senare så blev det värre. Satte in ett band men tv:n slog va. Rode hade då stoppat in en dvd skiva hon ville titta på. UNGE!!
Så igår fick jag nog, bad Frank vända och skaka på tv:n, och tänka sig ut poppade en tele tubbies skiva ut, repig och dan. ( Gör inte ett dugg)
Kan man tänak sig, nu funkar den igen. Vad har vi då lärt oss av detta?
Jo, Rode hade stoppat in den tidigare, det går INTE att spela en dvd i en videospelare och ge aldrig upp, lösningen kommer.
Jo, vi älskar lilla Rode än då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA flera små busfrön som kan! Undra om hon har lärt sig av någon speciell?

2009-03-05 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0