Så helg igen...

Jag överlevde torsdagen fast jag trodde jag fått hjärnblödning. På riktigt faktiskt. Min ordinarie läkare ringer på tisdag. Hoppas det finns en lösning och att f-kassan godkänner den. Fast jag tvekar.

Igår hade James filmparty. Det var lyckat. Korv m bröd nästan 6 (!) liter dricka, glass och massor med snacks och de var nöjda. De var 6 grabbar, Lars som gick i klassen förut kom inte då hans syrra hade kräksjuka och vi sa ifrån. Vill vi inte ha....
Frank skötte markservicen det jag gjorde var att värma korven.
Molly och James la sig mkt trötta efteråt.

Idag fyller Franks systert Jelina, 40 år. Vi tar av hatten och hurrar!!!!! Vi ska dit på kalas imorgon halv 2.
Rasmus sover i Tokarp i helgen men ska hänga med till Åtvidaberg. James kan inte följa med då han ska firas hos sin mor och vi vill inte stressa hem så honom lämnar vi innan. Tråkigt.

Jag ska till Rimforsa på KD-stämma idag men åker i egen bil så jag kan åka hem innan/om jag blir dålig. Frank och barnen ska vara ute och klippa träd. Bra jobbat! Ett träd är redan färdigt.

I dagen corren står jag faktiskt omnämd i Göran Karlssons krönika i c-delen. Så det så!!

Vi höres snart....kärlek till er alla! Over and out. 

Kommentarer
Postat av: wania

vad kostade det att få vara med i corren.

älskar dig

2009-03-23 @ 09:25:21
Postat av: Ewa

Hahahahaha, jo det blev dyrt det.....men smakar det så kostar det

2009-03-23 @ 10:11:03
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/
Postat av: wania

vad kostade det att få vara med i corren.

älskar dig

2009-03-26 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0