Igår...

 
var det vår åttonde bröllopsdag...jag fick en jättefin vit blus av min älskade make. TACK!!!

Vi var oxå i Eketorpet, lite svår att hitta rätt väg sista biten, men skam den som ger sig.
Jag tog med lite rosbuskar och div blommor. Vi åt lunch och fikade i det fria med underbart väder.
Barnen badade i mellansjö, Rode doppade sig först, lite ofrivilligt då hon halkade. Hon tjöt i höga sky när hon inte fick sitta på kanten och plaska mera.

Vi körde förbi vägen till Parnassen som vi besöker en annan gång. En skön men mkt påfrestande tripp.

Tack mamma och pappa för ni följde med!!!

Så idag är det morsdag, jag blev uppvaktad på sängen med tårta och paket. Av James & Molly fick jag röda glas, av Rode fick jag en fin mugg. Av Rasmus & Jimmy fick jag andra säsongen av Mord och inga visor & av Frank fick jag andra säsongen på Uppdrag mord. Båda är 17!!! timmar långa....TACK alla..

So long
 

Kommentarer
Postat av: pia

Nästa år får jag med paket....

2009-05-31 @ 10:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0