Min dag...

 
 
 
Idag var jag en snabbis i Kisa. Farmor ringde häromdagen och ville att jag skulle hämta kläder som ska skickas till Lettland.
Var oxå och tittade på farmors lght och hon tog då med filtar, täcken och kläder. Jag tycker den var fin. Snygga tapeter i köket. Hoppas hon kommer att trivas. Skönt att slippa skotta, vattna, klippa gräs och oroa sig för dyr olja. Tack mamma för GOD mat!!!!
Jag gjorde igentligen inget mer än packade bilen men oj vad yr och trött jag var på väg hem.
Imorgon ska jag ta det lugnt.
Nu ska jag sova, god natt till er alla.......love u
 

Kommentarer
Postat av: pia

hej.. de va mycket grejer du fick.. själ ska jag åka ner nästa vecka å hämta mangel å bordet å hamocken å en hink....kram

2009-05-06 @ 11:15:40
Postat av: pia

hej igen kom på att du har glömt att skriva en sak du fick............... FÅGELBADET

2009-05-06 @ 17:40:19
Postat av: pia

hej igen kom på att du har glömt att skriva en sak du fick............... FÅGELBADET

2009-05-06 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0