Min vecka..

började redan i söndags då lilla fröken Rode bestämde sig för att tända sin lampa i sitt rum. Hon brukar göra det, Rode har en liten barnstol av trä som används då. PANG så låg hon på golvet och grät. Jag trodde hon slagit i ryggen men hon kunde/ville inte stödja på vänster fot.
AJ AJ!!! Ringde sjukvårdsupplysningen för att kolla vad vi borde göra...akuten!
Läkaren ville inte gärna röntga så liten tjej så eftersom hon svarat bra på smärtstillande så var det nog bara en rejäl stukning. Hem igen. Rode var hemma från dagis på måndagen, smärtstillande hjälper bra men hon haltar lite fortfarande än idag.
På em skjutsade jag Frank till stan han skulle till Åland på jobbkonferens.
Kl 16.45 var jag på utv-samtal på Rode, Ralle var barnvakt. Allt var bra, de tycker hon borde öva lite grovmotorik tex balans.
 Tisdag jobbade jag och vid 22-tiden hämtade jag Frank i stan och Rasmus var hemma med de små.
Onsdag jobbade jag igen. På em 16.30-20.15 var jag, Frank och Rasmus på utbildning på Thores trafikskola. Nu ska Rasmus äntligen få börja köra. Den kostade 400 (!) per person, snabbt räknat satt det ca 13 000 kr i rummet. Sen måste man betala 170/ vuxen & 220 för Ralle till handledar papper från länstyrelsen & lämp. HUVA!!!
Mamma var snäll & var barnvakt på kvällen. Hon sov över och innan hon for hem på torsdagen handlade vi lite på City Gross.
På kvällen var Frank, Molly & James på cirkus i Vikingstad. Rasmus ville inte.

Fredags fm for Frank till stan för div inköp till morsdag kanske.?!  Då ringde telefonen, det var en äldre herre som jag skrivit om tidigare.
Vid halv fem skulle vi till Franks kusin m familj som bor i Berg. Vi bjöds på grillat, mums.
Rasmus var hemma, James ville inte följa med så han var hos honom. Simon kom till Rasmus så de hade att göra.

Idag ska vi på utflykt med mamma & pappa till Eketorpet. Jättekul att dom hänger på men annars hade vi ju inte hittat heller.

Det var min vecka....kärlek till u all...over and out

Imorgon är det som bekant morsdag och i corren idag får mamma & Elisabet en hälsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0