Nu är det söndag igen...

 
 
 
Igår var kusin Pia m fam här en liten sväng. De lämnade kläder här som jag sedan lämnar till vår tant i Sjögestad som sedan lämnar vidare till IOGT NTO som sedan skeppar det till Lettland. Bra va!?
Pia och jag var oxå en liten sväng på Kajorna där hon köpte lite småbarnskläder. Akta dej vilka söta kläder det fanns. De for vidare till Gamla Linköping sen och vi for till Sya på bakluckeloppis. Molly var hos Odin på kalas. James köpte en LP och lite mynt, Rode fick en jättefin Lille Skutt som hon gladeligen visade upp för alla.
 När vi kom hem hämtade jag Molly och vi åkte sen och hämtade Rasmus i Tokarp som varit hos Sebban övernatt för att lana ( man spelar dator mest hela natten). Vi slog på stort och köpte pizza när vi åkte hem. MUMS!!!

Kvällen avslutades med lite melodifestival som igentligen kan kvitta, såg alla bidrag för att sen snabbt sluta de små ögonen. Norge vann som bekant, välförtjänt faktiskt. Jag tror nog Sara D Finer hade haft större chans i år...men men

Idag kommer Åsa, Ulban och Fanny en sväng.
Idag åker Rasmus och James...Jimmy är i lumpen tills på onsdag då han ska hänga på till Rasmus skola på kvällen. De har familjemiddag...hoppas de lärt sig något så maten är ok...hehe. Jag och Frank valde kött och mamma och pappa valde fisk...
Imorgon är det jobb igen, i fredags satt jag med Tillberg för att försöka lära mig göra en sida, säger bara HÅHÅJAJA....fast än är jag inte äldre än att jag nog ska kunna lära mig hoppas jag.
Ska göra en diktsida med BARA mina dikter, hahahaha.
På onsdag flyttar farmor, då är Ulrikagatan en epok mindre.

Nästa vecka onsdag och framåt hejar vi på Amanda och Vilgot som ska tävla i poetryslam. HEJA HEJA!!!!!!!!!!

Så nu orkar ni nog inte läsa mer...over and out med kärlek till er
 

Kommentarer
Postat av: pia

tack för den jätte goda sockerkakan å kaffet. du glömde skriva att jag ringde dej ett x-antalgånger å störde er på kvällenhihihi kram

2009-05-17 @ 12:18:38
Postat av: Moster Ewa

Inte stör du...det var ju jätteviktiga frågor ju...hehe

2009-05-17 @ 16:24:32
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0