Rode, den Rode

Rodes språk har utvecklas med rekord fart...ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta på den ungen.
Igår blev jag arg på henne, jag var trött och hade MYCKET ont i huvudet, Frank var uppe och la Molly. Jag la en arg ton på rösten, höjde den ett snäpp och sa att nu är det bra!!!! Då lägger hon huvudet på sne och säger - Är du arg mamma? Är du arg för?
Vad säger man.....hon är för go, iaf när hon sover, hahahaha.
Nu på morgonen var TVUNGEN att gå på dass, Frank sov för han sak jobba natt, Rode smet ur vårat sovrum så jag ropade tyst på henne - Rode, kom. Då vände hon sig om och sa - Vadå?
Ja, alltså hon sa så, vadå..... säger man något till henne så brukar hon svara - Ja ja.
Kan det räknas som uppkäftig?! Nej, men nog blir man lätt trött ibland. Munnen går i ett, härligt, underbart, tröttsamt, fantastiskt roligt.
VI ÄLSKAR DIG RODEBUS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är ruskigt lik sin mor när hon var liten. skulle alltid ha sista ordet.

mor

2009-05-08 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0