Till dig

Tiden rinner på
nu är vi där igen
minns dagen då du lämnade oss
hjärtats sorg finns inom mig

kan minnas dig utan att falla i gråt
minnas ditt skratt med ett leende
tårarna trillar ibland på min kind
men nu orkar jag torka dom själv

älskade du saknas ibland oss
i mycket vi gör & tänker
du kommer aldrig tillbaka
vet det, men du saknas oändligt

en dag ska jag berätta
berätta om den broder jag har
han finns och väntar
i en annan värld

jag ska ge dig mina minnen
så du också känner honom som jag
han skulle älskat dig som jag
och du skulle älskat honom lika

så nu är vi här vid din grav
lägger en blomma till ditt minne
du saknas inom oss
älskar dig så

Kommentarer
Postat av: wania

sorgligt men vacker.älskar dig

2009-10-06 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0