Nu är det dags

Som jag väntat. Kan inte säga att jag längtat men väntat. Ska till länsrätten idag, ska ha muntlig förhandling mot försäkringskassan. Min jurist från Stockholm kommer hit så jag behöver inte föra min egna talan.
Är faktiskt nervös, gillar inte att okända ska avgöra mitt öde.

Annars löper livet på. Jimmy var här i tisdags och sov över. flickorna blir sååå glada när han kommer hem. Ja, vi oxå.
Molly trivs verkligen i skolan. Hon läser i stort sett flytande, har lite svårare med att skriva ner orden men hon lär sig snabbt. hon går även på pianoskola på måndagar som hon gillar skarpt.

Rode är som Rode brukar fast orden bara flyter ut mer och mer tydligt. Hon är störtskön nu, det händer så otroligt mycket med hennes utveckling.

James har nu börjat spela pingis två ggr/ vecka. Han har utvecklats till att bli en duktig pingisspelare. Riktigt duktig!!!!

Rasmus traskar på i skolan. Vecka 46-48 gör han praktik, ska vara på Uffe & Marias jobb hos kocken där. Han trivs bra i skolan.

Frank jobbar på & sliter för bröfödan.

Så, det var allt nu...håll tummarna för mig idag...snälla du!!!

Over and out, må så bra grankott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0