Söndag

Så mätt man är. Som vanligt när man varit hos svärmor på middag =)

Har nu fått en tid till "stormöte" i Norrköping den 4:de april. Vill verkligen inte operera mig innan semesterresan. Vi har ju beställt "All inclusive".

Kan man hoppas på svar från corren denna vecka om de tänker "lönebidragsanställa" mig. Nja, de verkar dra ut på det hela. Undrar om det är för spänningen =)

Frank är ledig hela veckan om det tycker jag mycket, hoppas på bättre sömn då.

Reportaget i Allas veckotidning var helt ok. Han skrev jättebra, bilden är väl sämre med mig som modell.
Viktigt budskap det här med FK & deras behandling av folk.

Snart blir det Solsidan här & visst blir man glad när solen tittar fram både på tv & ute.


Tyst det är i huset...just det, Rode sover ju =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0