Snart dags!

Jaha, på måndag är det dags. 1000 kalorier i två veckan innan operationen. Hoppar pulvret. Bättre att äta det än äckliga pulvret. Larvig? Ja, tyck det om du vill, tycker det själv oxå.
Varför har jag en "att ätalista"? Vet att jag kan äta i stort sett allt efter op men i mindre mängd. Vill äta det jag önskar innan op för efter kommer jag dels att kunna äta mindre men oxå för att jag inte kommer att äta tex godis, kakor osv.
I alla fall inte i början.
Jag är peppad till fullo! Ska innan jul komma i min blåa bröllopsklänning, så det så!!
Sen ska Indiska få många besök av mig när vikten gått ner tillräckligt. Har många fina kläder i större stl som jag kommer sen att sälja billigt.

Ha en finfin lördag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0