PÅSK 2009

Igår var jag & flickorna i Kisa. Vi hälsade på mormor & morfar, fast morfar fick åka & jobba. Vi åt jättegod mat hos mamma/mormor. Rode åt nog en halv liter sås. Dom hade köpt gula kola som Molly säger. Det var oxå mums. Vi tog en fika hos fam Lindsmyr och Olle & Molly lekte.
Rode & jag handlade på konsum på fm, då mötte vi Stina & Lasse. De bjöd Rode på en åktur på drakkarusellen. Den var rolig. Tack säger Rode!
Jag skulle ha hälsat på farmor men hon åkte till Emil på 3-års kalas. Vi tar det nästa gång.
Idag är det 16,5 grader varmt!!!!! Tvätt hänger ute trots att det är påskafton. Frank eller var det påskharen som fixat en skattkarta med påskägg som skatt till flickorna på fm, mkt uppskattat. Sen for Frank & flickorna besökte farfars/pappas grav medans jag fixade påskmat. När de kom hem åt vi, huva mätt en blev.
Rode sovit middag & vaknat precis. Hon ser på Musses jul trots att det är påsk. Härlig blandning.
Imorgon ska Molly vara kyrkvärd genom miniorerna i Rappestad kyrka kl 11.00. Kl 13.30 ska vi äta hos svärmor. Kl 18.00 ska vi hämta James 6 Mollys nya cykel vi köpt av en kompis till James. En röd tjejcykel.
Jimmy, Lina & Ralle kommer & äter på kvällen. KUL!!!!!!!

Nu ska jag fixa fika till min "lilla" familj. GLAD & SKÖN PÅSK TILL ER ALLA!

Kramar & kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0