Ny serie

Idag börjar en ny serie på fyran med Persbrandt. Den kan vara hur bra som helst, eller inte.
Igår var jag på Rasmus föräldrasmöte. De bjöd på äpplekaka eleverna bakat. MUMS!
Ralle har problem med träskorna de ska ha i köket. Han har idag stl 47. Något för små. Finns inte större. Möjligtvis galoscher skulle passa, hihi. Stackars pöjk.
Idag hade Rode på sig sitt armband hon fick av Ida, Stig, Anne, Mattias på välsignelsedagen. Ellie var inte  född då, föddes dagen efter. Dåligt av Ida att inte komma ändå, haha. Rode tyckte hon var så "nin".
Imorgon far Frank till landet för att hjälpa mor sin. Rode och jag ska mysa hela dagen. Molly ska ha en ny kompis här ef lekis. Har längtat hela veckan.
Som jag anade så säger försäkringskassan att de inte fått min ansökan om anstånd. TYPISKT!!!!! Det kan kanske lösa sig ändå, provar på nytt ef att ha pratat med en trevlig dam där, jo de verkar faktiskt finnas några på f-kassan.
Nu ska jag med spänning ladda för Persbrandt. Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0