Vad är väl regn.....avskyvärt


Jag börjar på allvar tro att jag har en hjärntumör...skratta inte det är sant......

Vi är nu nästan alla uppe hos broder Uffe m fam....Jimmy är hos Lina. Vi ska ju till Gröna Lund idag så vi tänkte ta två flugor i en smäll. Jättekul att hälsa på, god mat & kul att se ungarna igen...huu vad de växt, Elin blir farlig för alla killar, hur söt som helst...ladda bössan Uffe!!!!!
Grannen hade 60-års kalas långt in på natten, var uppe på toan vid tre tiden, då spelades musik. Om någon undrar så kan kan meddela att det har regnat klippt hela natten och därmed runnit i alla stuprör och låtit som syndafloden.
Jag har gett upp sömnen och sitter här uppe för mig själv.
La mig tidigt igår då jag har en fantastisk värdelös huvudvärk...börjar dagen med den oxå.
 Så vad är det för väder denna underbara söndagsmorgon???????? Strålande sol som Frank lovade igår!?
Skulle inte tro det, klippt ÖSREGN...men kom ihåg...det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder---det bli troligtvis inte så trångt på Grönan kan man ju hoppas, haha..

Må så gott grankott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0