Min dag..

har varit bra. Jag och flickorna for till maxi och köpte gott fikabröd. sen åkte vi till Åsa m fam där mamma var. Pappa skjutsade dit henne efter middagen på Rasmus skola. Det var mkt folk men god mat.
Vi var bara där och softade, grilla till lunch...mums.
Åsa och dom skulle fara till Norrköping för att heja på Amanda och Vilgot i poetry-sm. HEJA!!!!!!

Idag flyttade så äntligen farmor och vi önskar henne allt gott.
På pingstafton hoppas jag att vi åker till Eketorpet hela familjen men även ev mina syskon som kan. God matsäck ska vi ha...självklart.

Frank jobbar sin 3:de och sista natt för denna vecka. Imorgon kommer Jimmy hem hit, Molly har verkligen saknat honom och väntar med stor spänning. Flickorna ska vara på fritis och dagis en stund imorgon så jag ska faktiskt försöka vila lite ( INTE sova). Har dåligt med batterier till hjärnan. Ja, Uffe, värre än vanligt

Så nu ska jag mysa med Molly som sover brevid mig inatt....all love and peace for u friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0