Åh, vilken natt

Rode har haft en jobbig natt. Ledsen, vaknade till & från. Vid elva tog jag in henne till mig. Hon andades tungt och var orolig. Efter en tag spydde hon i pappas säng. Tog bort filten och la sedan ett påslakan över allt så det var bara att ta bort det om hon spydde igen. Vi klarade oss från det, fast hon var orolig och halvvaken till FYRA. Då lyfte jag in henne till hennes säng och då sov hon lite lugnare, svalare där. Inget dagis idag alltså. Fast Rode är ganska pigg ändå, hostar lite. Hoppas bara hon sover tidig middag. Här är vädret under all kritik, regnat klippt hela natten. Stövlar och paraply till James & Molly när de gick till bussen. Molly älskar att ha paraply så hon var nöjd. Jimmy ska prova att börja jobba på måndag, hoppas det går bra. Han är så glad här hemma för kärleken, Lina, kommer hem i november. Till på köpet en vecka tidigare en hon trodde. Frank jobbar inatt med, sedan ledig till på tisdag, skönt. Tycker nog han med. Jag sover bättre när han är hemma fast jag vill ju gärna sova ännu bättre. Har för ont  för att det ska funka nu. Är tacksam att han jobbar nätter, då sover ju ändå barnen när han är borta. Funkar även bäst för mig. Vill inte att han ska jobba dag. Nu ska jag se höjdarna med Rode. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0