Min dag....

har varit stressande, iaf på em. Bilen skulle ju besiktas. Det gick tydlingen bara göra mellan 14.40-16.20. KL 3 skulle jag hämta Rode på dagis och Mollys grupp från miniorerna var vid kyrkan i Sjögestad. Så hon skulle hämtas vid kvart över 3. 14.45 (!) åkte jag in på bilprovningen i Mjölby, 15.01 var jag i Sjögestad. Hur fort jag körde avslöjar jag inte. Säger bara att jag är min fars dotter ut i fingerspetsen. Hihihi. Jo, bilen blev godkänd, fast det visste vi ju.
Just det, det ringdes från corren igår. Ska vara där, jättekul. Den 3 november ska jag  & Lasse (arb-förm) träffa Göran på corren för att checka läget. Det ska bli kul fast det där med tio timmar skrämmer mig lite. Vet inte riktigt vilka regler som gäller. Får lite olika bud om det.
Frank jobbar, åkte lite tidigare för att äta kvällsmat med sin mor. Flickorna sover nu, väntar på oskyldigt dömd. Ser på bonde söker fru till & från så länge. Borde rensa lite bland flickornas kläder, de växer så det knackar. Fast det finns ju en dag imorgon också eller nästa eller nästa. Så det var väl allt tror jag, tack och god natt var du än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0