Ny dag

Regn, regn.....det som var så fint i helgen. Ska till kisa i helgen. Vi ska träffas alla syskon med våra underbara föräldrar. Tänk om det bjuds på kräftor?! Ska sluta äta på fredag morgon tror jag så jag är redo. Är helt  ensam idag. Rasmus, James & Molly är i skolan. Den första kommer hem vid halv 3. Rode är på dagis till 3. Ska vila lite. Har plockat undan en del grejer. Jag undrar vem som drar fram allt. Inte är det jag iaf inte heller Frank heller men konstigt är det, för det är vi som plockar undan. Tittar just nu på filmen "ja ä inte bitter" med Robert Gustavsson. Skitbra!!!!! Speciellt när han är Tony Rikardsson. Nu är Jimmy framme i Norge. Tågen gick som de skulle, det är något av en tillfällighet kanske. De brukar ju mest vara försenade. Tänk vad tyst det blir utan barnen hemma. Hur många gånger önskar man sig lite tyst och ensamhet? Man saknar inte korna förrens båset är tomt, hihihi. Har inte fått något beslut om anståndet ännu. Denna eviga hatiska väntan. Ikväll är, oskyldigt dömd, igen. Se den. Jag gillar den. Det är bara andra programmet ikväll. Fy, har ont i halsen. Inte konstigt kanske då Molly hostat i 2 veckor och Rode snorat som få. Molly har ju inte direkt hållt för munnen då hon hostat. Imorgon kommer Mollys kompis,Edith, igen. De leker så bra. James spelade pingis igår igen, helt svettig när han kom hem. Kul att han hittat nåt han gillar att göra. Frank kommer åtwer vid fyra tiden idag. Ska hämta honom i Malmslätt. Så det  var allt för denna gången. Tjillevipp.

Kommentarer
Postat av: pia

hej.. hoppas att du vilat ordentligt idag nu när du har varit ensam.. om ni får kräftor ät två åt mej med...kram

2008-10-01 @ 12:01:16
Postat av: Mormor

det blir nog inga kräftor

2008-10-01 @ 19:14:47
Postat av: Mormor

eller,kanske

2008-10-01 @ 19:15:36
Postat av: Syster

Va bra att du har sagt till mej att du har blogg. Det fick jag veta av min dotter!!

Puss

2008-10-01 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0