Tjoho!

Så är det onsdag igen. I lördags var vi ju i kisa. Mums!! Jag säger bara mums. Pappa hade beställt super god mat från Blå hästen. Omelett, janson, köttbullar, fisk, korv, sallad och mkt mera. Efter TVÅ timmar bara tog han fram massor av kräftor och rostat bröd. Vem vill ha rostat bröd när man kan få kräftor & dessutom redan är skitmätt?! Jag åt 25 kräftor och Franks kräfthuvuden...jo, det är sant. Rode ÄLSKAR kräftor, hon fick stjärtar & klor av mig. Hon skrek, mela,mela. Så gott var det allt. Tack mamma & pappa för en god och trevlig lördag. I söndags var det bara två månader till Rode fyller två år. Tänk vad tiden går. Själv fyller jag 31 nästa år.
Nu är inte grabbarna här så det är lite "lugnare". Fast det gått så lång tid så saknar vi dom fortfarande varannan vecka iaf. Tycker det är skönt att Jimmy vill/ orkar fara emellan. Igår var vi på sk inskrivningsamtal med Molly på lekis. Det går jättebra. Hon är framåt, vetgirig och har god fantasi som hon använder mkt i lek. Frank är ledig hela veckan men jobbar i helgen. Rode är en extra dag idag på dagis mellan 8-12.45. Vi har märkt och dom på dagis med att denna vecka, en på 6 v, blir för långt hopp för henne om hon skulle vara ledig hela. Så tillsv kör vi så här. Rode sover då middag hemma. Molly ska på miniorerna efter skolan. Det gillar hon skarpt. Hon har blivit så stor sedan hon börjat förskolan. Lilla tjejen. Idag har vi en lugn dag. Det behövs ibland, få se om jag orkar tvätta håret eller om jag skiter i det. Ikväll är oskyldigt dömd på fyran. Bra serie tycker jag. Persbrandt är lysande. Så nu är det over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0