Helg hos mig!

Igår var jag hos doktorn....inte bröstcancer!!!! Inflammation i bröstkorgen. Fick anti infl-tabletter. Allt berodde på olyckan sa hon. Fick förresten kallelse till mammografin iförrgår, den 27/4 är det dags.
Igår fick jag hämta Molly på skolan, feber & förkyld. Hon var hemma idag. Jag for till Kisa för att hälsa på farmor. Trevligt. Barnen & pappa var hemma. Jimmy, Rasmus & en kompis till Ralle kom ut för att hälsa på & ta en fika. Jag hann inte träffa dom men Jimmy kommer ut imorgon & sover över. KUL!!!!!!
Igår var jag hos min advokat som jag haft mot folksam. Vi skulle sammanställa till folksam en sista sväng hade folksam begärt. Gick bra.
Innan jag åkte idag for jag till corren för att säga hej då till Göran på ordet fritt & ge en blomma. Det var hans sista dag. Tog en liten sväng till mor & far innan jag for hemåt. TACK!!!!! You now!
Imorgon ska James spela pingis, Km. Det är borta i Sjögestad. Heja Vensi!!!
Nu ska jag kväller....go natt. Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: wania

jag säger oxå HEJA VENSI

2009-04-18 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0