Telefon ringde...

jag var inte hemma så Frank svarade. Det var "corren" som ringde. Jag får vara kvar fram till v 25. nu när det är så att jag tvingas jobba så är det på corren jag vill vara. Ska börja på måndag igen. Bra!!! Imorgon ska jag börja på en grupp hos min kurator. Vi ska få lära oss att slappna av med en speciell teknik. Det ska vara fem ggr. Det blir spännande att se vad det är.

Imorgon kommer Klara med Molly hem. De har så roligt ihop. På fredag ska Molly följa med Edit hem.

På fredag kväll kommer Franks kusin med familj från Långsjöby hit och ska sova två nätter. Dom ska på bröllop på lördagen så de kommer nog hem sent då & far hem på söndagen igen. Kul med besök uppifrån.

När Rode gick & la sig så lekte hon med sin lilla isbjörn & gosedjurshästen. Hon sa : Jag heter björn. Vad heter du? Hur gulligt som helst.

Så skulle jag ju säga oxå att jag är bättre i bröstet tackvare medicinen jag fick. DET ÄR SÅ SKÖNT!!!!

Så god natt alla som orkar läsa vad jag skrivit. Kärlek till er! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0